sunnuntai 4. elokuuta 2013

- kuulumisia

terveppä terve !

musta ei oo kuulunu pitkään aikaan mitään koska koneeni on niiiiin huonossa kunnossa ettei oo saanu aikaseks yhtään mitään tän kanssa .
mutta nyt kun oon ollu tnän vaan kotona niin päätin vähän muokata ulkoasua ja kirjotella teille !

mulle kuuluu toosi hyvää , kesäloma on menny nopeesti kavereitten ja työn parissa !
kerkesin käymään myös salossa , katsomassa mun kavereita joita en ollu nähny moneen kuukauteen !
värjäsin hiuksetkin tän kesäloman aikana ja kuumotti että multa tippuu hiukset koska otin kaks värinpoistoa & mun hiukset on aika huonossa kunnossa koska suoristelen niitä joka päivä .
mutta onneksi selvisin vaan säikähdyksellä (: !

ensiviikolla olisi tarkotus mennä viettämään mun isoveljen häitä sipooseen & nauttia lomasta vielä hetkisen !
mahdollisesti jotain pientä postausta häistä jos jaksan ja koneeni vain sallii (: !

tässä kuvia vielä lopuksi (: 
pistäkääs kommenttia tulemaan & ryhtykää lukijaks jos kiinnostaa !

ostin uudet kengät (:

kunhan säädin ^^

uusi profiilikuva
kuvailua elsin kanssa , ennen hiusten värjäystä .

minä & elsi

kuvailua elsin kanssa .

xoxo jjemppu ♥

instagram - jjjemppu
kik - jjjemppu
irc-galleria - jjemppu`

4 kommenttia:

  1. ootpa nätti!

    http://elmiiran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ootpa nätti! Ja kivoja kuvia :-)

    http://irasixteendollars.blogspot.fi/

    VastaaPoista